HÍREK - ESEMÉNYEK





KÖZÖS KÖLTSÉG ALAKULÁSA:
   

A használati díjak az ingatlan nyilvántartásban szereplő lakásalap-területtel számolva: A befizetési határidő mindig a tárgyhó 15-e, a befizetéseket átutalással, - vagy készpénz esetén - az ERSTE bankfiókokban teljesíthetik. Csak a tulajdonos nevén befizetett, lakásazonosító számmal ellátott utalások jóváírása történik meg.

Szigeti II. Lakásfenntartó Szövetkezet 11600006 - 00000000 - 18514539


REGISZTRÁCIÓS ADATLAP LETÖLTÉS:   

A módosított regisztrációs lap bevezetése az új adatkezelési törvény miatt vált szükségessé.
VÍZIKÖZMŰ TÖRVÉNY VÁLTOZÁSOK:

Tisztelt lakástulajdonosok, lakáshasználók!

Örömmel vettük a víziközmű törvény végrehajtásáról szóló változást, miszerint - teljeskörü mérés esetén - megnyílt a lehetőség a mellékvízmérők alapján történő számlázásra. Így megszabadulhatunk a „különbözet” viselésének - mindig többletet jelentő - költségeitől.
Szövetkezetünk házaiban minden vízfogyasztás hitelesítetten mért, még az alagsori felmosóvíz vételezés is. Jelenleg a számlázás a mellékvízmérők szerint történik. Megszűnhet ez az örömünk, ha épületeinkben egy-egy lakás tartozást halmoz fel a szolgáltatóval szemben, az pedig szerződést bont a tulajdonossal, lakáshasználóval. Ebben az esetben újra a főmérő szerint történik a számlázás, mely tartalmazza - az egyéni számlákon kívül - a nem fizetők fogyasztását + a különbözetet az épület közösségének címezve.

Kérjük ezért a Tettyevíz számláit különös figyelemmel kezeljék. Nem vigasztaló, hogy az így készült számlát szövetkezeti megelőlegezés után, - a szolgáltató név-megjelölése alapján - a legszigorúbban behajtja az érintett személyeken.

A víziközmű szolgáltató 2015.09.11-i hatállyal új üzletszabályzatot léptetett életbe, melynek értelmében a mellékvízmérő-alapú elszámolás a Szövetkezet kezelésében lévő épületeknél nem lehetséges.

KÖZÖS KÖLTSÉGGEL TARTÓZÓK LISTÁJA:

Értesítjük lakástulajdonosainkat, hogy közös költséggel tartozók (hátralékosok) aktuális listája megtekinthető minden hónap 5-től a szövetkezeti irodában, továbbá a féléves és az éves egyéni elszámolás során minden tulajdonos megkapja az épületét érintően.
KÖZÖS KÖLTSÉG FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL:

Örömmel jelentjük a Szövetkezetünk által kezelt közel 400 egység tulajdonosi körének, hogy pályázattal elnyertük a Fizetési Pont szolgáltatás lehetőségét, így megvalósult a bankkártyás közös költség fizetés szövetkezeti irodánkban. Miért érdemes áttérni a bankkártyás befizetésre? A bankkártyás fizetés vásárlásnak számít, ingyenes Önöknek. A fizetésről azonnali bizonylatot kapnak, az egyszeri- vagy határidős utalással fizetők esetében megtakarítható a banki tranzakciós díj, mely - banktól függően - akár 100-200.- Ft is lehet utalásonként. Miután a szövetkezeti iroda a kezelt épületek közvetlen közelében helyezkedik el, kényelmesebb a befizetőnek mint a készpénz befizetés az ERSTE bankfiókban. Bevételeinket, nyugdíjat leginkább bankszámlánkra kapjuk, bankkártyával rendelkezünk, készpénzfelvételt megtakaríthatjuk. A készpénz befizetés az ERSTE bankfiókban a “legdrágább” fizetési mód a Szövetkezetnek, mert befizetésenként átlagosan 215.-Ft tranzakciós díjat számít fel a Bank. A bankkártya elfogadás többletmunkát okoz dolgozóinknak, de az Önöknél jelentkező előnyök mellett szövetkezetünk jelentős bankköltség megtakarításra számít. Kérjük fontolják meg az áttérést! Befizetés ügyfélfogadáskor szerdánként délelőtt 9-12 óráig, délután 16.30-18.30 óráig lehetséges.
"FUNDAMENTA"

Az épületeink egy részénélt.lózsef A. u. 45.-47., Kandó K. u. 22., Kandó K. u. 24., Madách 1. u. 3., Madách 1. u. 9.) megvalósult a Fundamenta lakáskassza megkötése.
2013. október 28.-tól Internetes elérés az egyéni folyószámla szövetkezeti egyenlegéről

Kérje jelszavát a belépéshez
E-mail címe megadása esetén kiküldjük hat számjegyből álló egyéni jelszavát, melyet honlapunk „ügyfélkapu” menüpontjába beírva, figye-lemmel kísérheti - egész évi - szövetkezeti folyószámlája alakulását. Az adatokat minden esetben a tárgyhónapot követő hónap 5-ig frissítjük, aktualizáljuk.
Letöltheti, kinyomtathatja és bizonylatként is felhasználhatja, pl. lakás eladás, bérlő befogadás esetén.
2013. 08. 27.-től email elérhetőség

Örömmel tapasztaltuk, hogy az e-mail címmel rendelkező tulajdonosaink száma egyre nő. Az elektronikus postafiókon keresztüli levelezés ingyenes, gyors és jelentősen megkönnyíti a kapcsolattartást mindkét irányban.
Kérjük azokat a lakástulajdonosainkat, akik még nem közölték Szövetkezetünkkel e-mail elérhetőségüket, tegyék meg!
Ez nagy mértékben segítené a sürgős levelek/közgyűlési anyagok eljuttatását, és jelentős postaköltséget takaríthatunk meg vele. E-mail címük birtokában kiküldjük hat számjegyből álló egyéni jelszavukat, melyet honlapunk ?ügyfélkapu? menüpontjába beírva figyelemmel kísérhetik szövetkezeti folyószámlájuk alakulását.
Lakástulajdonos változás bejelentése

A lakás eladásakor csak akkor tudjuk az új tulajdonos nevét átvezetni nyilvántartásainkon, ha a korábbi tulajdonosnak tartozása nincs a Szövetkezet felé. Tartozás, vagy túlfizetés esetén javasoljuk az egymás közti elszámolást

Az új tulajdonostól az alábbi adatokat kérjük a "Regisztrációs adatlap" kitöltésével:

- Tulajdonos neve (csak az ingatlan nyilvántartásban szereplő tulajdonost (valamelyik tulajdonost) tartjuk nyilván
- Születési adatok: Anyja neve, születési hely, év, hónap, nap (BIOKOM adatszolgáltatáshoz)
- Levelezési, számlázási cím
- Bejelentett személyek száma (BIOKOM adatszolgáltatáshoz)
- Elérhetőség telefonon, e-mailben

(A Szolgáltatóknál a változás, az átírás egyéni ügyintézéssel történik.)
Tesztelve: böngészőkkel. Ajánlott minimum felbontás: 1024 x 768
Design:    GL-Soft Bt. Pécs